Ako vrátim či reklamujem tovar?

Nepáči? Nesedí? Nevadí!
Vráťte nám to zadarmo a bez uvedenia dôvodu. Využite predplatenú samolepku „spätná zásielka“, ktorú nájdete v balíčku, alebo nám kúsky, ktoré nechcete, prineste na najbližšiu Výdajňu radosti.


Kam vrátiť

  • poštou na adresu:

ZOOT SK s.r.o.
Karadžičova 12
821 08 Bratislava

Kúsky, ktoré si skúšate na Výdajni a nesedia vám, nám tam rovno zadarmo necháte. Ak skúšate u seba doma, jednoducho nám prineste to, čo Vám nesedí, na svoju najobľúbenejšiu Výdajňu.


Ako vrátiť

Kúsky, ktoré vraciate, musia byť nenosené, v pôvodnom neponičenom obale a s visačkou. Inak už totiž nemôžu urobiť radosť nikomu ďalšiemu, a aby sme ich uviedli do pôvodného stavu, musíme niečo strhnúť z vrátenej čiastky.

Peniaze Vám vrátime do 10 dní po tom, čo nám balíček dorazí. Nevymieňame.

Možnosť vrátenia do 90 dní sa nevzťahuje na tovar z vystaveného sortimentu priamo na Výdajni. Tento tovar nie je možné bezdôvodne vrátiť.

Ako reklamovať

Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko napravíme, keď:

  • nám najskôr dáte vedieť na +421 948 RADOSŤ (723 678) alebo objednavka@zoot.sk
  • reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie pošlite doporučene na adresu:

ZOOT SK s.r.o.
Karadžičova 12
821 08 Bratislava


Vrátenie tovaru zaplateného poukazom a hotovosťou

Keď vaša objednávka presiahne hodnotu darčekového poukazu, jeho hodnota sa rovnomerne rozpočíta medzi jednotlivé položky. Príklad: V košíku máte 2 veci za 2 x 30 EUR a váš poukaz je na 30 EUR. Každá vec potom bude stáť 15 EUR z poukazu + 15 EUR v hotovosti. Keď následne jednu vrátite, pošleme vám 15 EUR späť na účet a nový poukaz v hodnote 15 EUR do mailu. Keby vám niečo nebolo jasné, nebojte sa nás spýtať na info@zoot.sk alebo +421948 723 678.