Najčastejšie otázky v období Koronavírusu

Ako je to s prevádzkou Výdajní?

Všetky Výdajné radosti už idú v štandardnom prevádzke. Zoznam otvorených výdajní nájdete TU. Vratky stále prijímame a máte na ne 60 dní. Platby na výdajniach preferujeme platobnou kartou.

Aké sú hygienické opatrenia v ZOOTe?
  • Na Výdajniach aj v sklade nosíme rúška a k dispozícii je aj dostatok dezinfekcie a jednorazové ochranné rukavice.
  • V tíme sme vždy max. po 5 ľudí a na pauzy chodí každé oddelenie zvlášť.
  • Pred koncom smeny všetci upratujú a dezinfikujú svoje pracoviská.
  • Upratovacia firma u nás upratuje dvakrát denne a v nedeľu vykonáva sanitárne upratovanie všetkých povrchov.
Aké sú v súčasnej dobe dodacie lehoty objednávok?

Dodacie lehoty v SR sú v tejto chvíli štandardné, no v rámci prepravy medzi ČR a SR sa môže vyskytnúť jemné omeškanie. Ďakujeme za porozumenie.

Aké sú možnosti dopravy?

Situácia u našich zmluvných partnerov sa mení každým dňom.

Zásielkovňa má aktuálne otvorených viac ako 500 pobočiek. Dobierky je možné uhradiť len platobnou kartou.

Slovenská pošta aktuálne doručuje v štandardných dodacích lehotách, lokálne sa však môže vyskytnúť jemné omeškanie. Aktuálne informácie nájdete TU

Čo v prípade, že chcem vrátiť tovar, no v súčasnosti sa mi nechce ísť na Výdajňu?

S ohľadom na mimoriadnu situáciu predlžujeme dobu na vrátenie tovaru na 60 dní – až do odvolania. Chápeme, že ísť von kvôli vráteniu kúska, ktorý vám nesedí, je nezmysel.

Zdravie je nakoniec najväčšia radosť, a preto sa všetci držte. Na tie menšie radosti sme tu stále pre Vás a nevzdávame to!