Najčastejšie otázky v období Koronavírusu

1. Ako je to s prevádzkou Výdajní?

Väčščina Výdajní radosti funguje na vyzdvihovanie objednávok, nie je možné ale tovar skúšať a zakúpiť kúsky vystavené na výdajni.
Aktuálny zoznam otvorených Výdajní vrátane otváracích hodín nájdete TU.
Z hygienických dôvodov je teraz lepšie platiť kartou (ale hotovosť samozrejme berieme tiež).

2. Aké sú hygienické opatrenia v ZOOTe?

  • Na Výdajniach aj v sklade nosíme rúška a k dispozícii je aj dostatok dezinfekcie a jednorazové ochranné rukavice.
  • V tíme sme vždy max. po 5 ľudí a na pauzy chodí každé oddelenie zvlášť.
  • Pred koncom smeny všetci upratujú a dezinfikujú svoje pracoviská.
  • Upratovacia firma u nás upratuje dvakrát denne a v nedeľu vykonáva sanitárne upratovanie všetkých povrchov.

3. Aké sú v súčasnej dobe dodacie lehoty objednávok?

Dodacie lehoty v SR sú v tejto chvíli štandardné, no v rámci prepravy medzi ČR a SR sa môže vyskytnúť jemné omeškanie.
Ďakujeme za porozumenie.

4. Aké sú možnosti dopravy?

Na Výdajňu vám balíček dorazí bez oneskorenia.
Zásielkovňa, Slovak Parcel Service a Slovenská pošta zatiaľ doručujú bez obmedzenia, vzhľadom ku klasickému predvianočnému zhonu však môže dochádzať k oneskoreniu.
Najneskôr do 3 dní by ale objednávka mala byť u vás. Zásielkovňa má aktuálne otvorených viac než 1 000 pobočiek.
Dobierku je momentálne z hygienických dôvodov lepšie hradiť (pokiaľ je to možné) platobnou kartou.

5. Čo v prípade, že chcem vrátiť tovar, no v súčasnosti sa mi nechce ísť na Výdajňu?

Vrátenie je možné niekoľkými spôsobmi – všetky nájdete TU.
A mimochodom, na vrátenie vecí objednaných do 24. 12. 2020 máte čas až do konca januára 2021 :)

V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť priamo prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky na +421 948 723 678, PO–PÁ 9–18.

Držte sa, spoločne to zvládneme.