Chceme platbu vopred
Kúsky si môžete na Výdajni vyskúšať, ale musíte ich zaplatiť vopred. Ak vám nesadnú, peniaze vám vrátime na účet do 2 týždňov.
Vedeli ste, že 8 z 10 kúskov čaká smutný osud „vratky“ teda tovaru vráteného do skladu?
Nie je to škoda?
Ak vo vašej histórii nákupov (za posledný rok) drvivo prevyšujú vrátené kúsky nad kúpenými alebo ste dvakrát zmeškali vyzdvihnutie objednávky, musíme naše nákupné benefity trochu sprísniť. V tomto prípade:
Kúsky si môžete na Výdajni vyskúšať, ale musíte ich zaplatiť vopred. Ak vám nesadnú, peniaze vám vrátime na účet do 2 týždňov.
Limit je max. 6 kúskov na jeden deň a platí ako pre vášnivých vracačov, tak pre nováčikov.
Stačí si kúpiť 1 z každých 3 objednaných kúskov.
Konkrétnu históriu všetkých vašich (ne)nákupov môžete sledovať vo svojom profile.
Strihy tak vidíte na ľuďoch z mäsa a kostí.
Dotazníky, centrum zákazníckej radosti, Výdajne radosti - vaše slovo má váhu.
Premerali sme tisíce kúskov, aby vás nemýlili nejednotné veľkosti značiek.
Sme národ vynaliezavý. Ozvite sa nám na mamnapad@zoot.sk. Môžete mať na svedomí ďalší krôčik v evolúcii online nakupovania. Zn. Odmena istá!
ZOOT si prešiel evolúciou z hravého internetového obchodíku na českú jednotku v online a počet objednávok rastie raketovou rýchlosťou. Ale za každou z nich stojí ohromná dávka ľudskej energie, uhlíková stopa a v neposlednom rade veľké náklady.
Jasné, vratky sa týkajú všetkých módnych e-shopov - veď vybrať si to pravé oblečenie na nete nie je prechádzka ružovým sadom. Preto sme tiež stvorili Výdajne radosti, aby sme vám nákup čo najviac uľahčili. Ale každá minca má 2 strany a nepríjemným rubom k lícu Výdajní je zákazník, ktorý si objedná cez sto kúskov oblečenia a na Výdajni sa ani neukáže. Áno, toto sa fakt stalo. A nie raz.