Modré kvetované sandále na podpätku Ted Baker

-40%

154,95 €92,95 €Blesková doprava

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislava za 2 dni
Žilina za 2 dni
Košice za 2 dni
Banská Bystrica za 2 dni
Nitra za 2 dni
Trenčín za 2 dni
Prešov za 2 dni
Poprad za 2 dni

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 4 dni
Vypredané

Máte vželaniach

Už vám to (snáď) nikto nevyfúkne!

Čoskoro bude opäť na sklade. Vložte svoj e-mail a buďte prvý, kto sa o tom dozvie.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma pre našich najvernejších
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

O produkte

Vykročte do nového dňa tou správnou, pravou nohou a tiež v tých správnych topánkach. Značka Ted Baker má kúsky, ktoré si zamilujete.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržateľnosť zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat.

Typ: kvetované sandále na podpätku s prackou
Farba: 
svetlomodrá, fialová
Vzor: kvetiny
Zapínanie: pracka
Materiál: 
vonkajšia časť - textil
vnútorná časť - pravá koža
podrážka - syntetika
Vlastnosti materiálu: hladký, ľahký, odolný
Niečo extra: materiál

Výška podrážky pre veľ. 37: 10 cm


Kód produktu: 294543

Objavte viac

O značke Ted Baker

Ted Baker je jednou z najrýchlejšie rastúcich lifestylových značiek vo Veľkej Británii so širokou ponukou kolekcií, ktorá zahŕňa pánsku a dámsku módu, doplnky, kozmetiku, parfémy a mnoho ďalšieho.

Ted Baker začínal v roku 1987 v Glasgowe ako špecialista na pánske košele a jeho obchod sa čoskoro stal miestom, kde sa dali zohnať tie najlepšie košele v okolí. Od samého začiatku sa sústredil na vysokú kvalitu, dôraz na detaily a tak trochu aj na nekonvenčné riadenie svojej firmy – prvé obchody napríklad ponúkali ku každej zakúpenej košeli vypranie zdarma.

Všetko, čo kedy značka Ted Baker vyprodukovala, má Tedovo meno a jeho dedičstvo všité vo svojom textilnom srdci. Dokonca aj propagácia je verná Tedovmu pohľadu na svet – takže žiadne veľké reklamné kampane, ale osobný dialóg a osobný prístup. Ted Baker je jednou z mála veľkých značiek, ktoré sa preslávili bez gigantickej marketingovej masáže.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržateľnosť zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat, vďaka ktorým môže vo svojich produktoch využívať materiály, ako je napr. merino vlna.

Viac od tejto značky