Čierne kožené sandálky s prackou Ted Baker

Čierne kožené sandálky s prackou Ted Baker

-40%

139,95 €83,95 €Doprava zdarma

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislava už zajtra
Žilina už zajtra
Košice už zajtra
Banská Bystrica už zajtra
Nitra už zajtra
Trenčín už zajtra
Prešov už zajtra
Ivanka pri Dunaji už zajtra
Poprad už zajtra

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 3 dni
Vypredané

Máte vželaniach

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garancia doručenia do Vianoc & doprava zadarmo
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

O produkte

Vykročte do nového dňa tou správnou, pravou nohou a tiež v tých správnych topánkach. Značka Ted Baker má kúsky, ktoré si zamilujete.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržateľnosť zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat.

Typ: kožené sandálky na podpätku s prackou
Farba: 
čierna, zlatá
Zapínanie: pracka
Materiál: 
vonkajšia časť - pravá koža
vnútorná časť - pravá koža, textil
podrážka - syntetika
Vlastnosti materiálu: hladký, ľahký, odolný
Niečo extra: materiál

Výška podrážky pre veľ. 37: 10 cm


Kód produktu: 294570

O značke Ted Baker

Ted Baker je jednou z najrýchlejšie rastúcich lifestylových značiek vo Veľkej Británii so širokou ponukou kolekcií, ktorá zahŕňa pánsku a dámsku módu, doplnky, kozmetiku, parfémy a mnoho ďalšieho.

Ted Baker začínal v roku 1987 v Glasgowe ako špecialista na pánske košele a jeho obchod sa čoskoro stal miestom, kde sa dali zohnať tie najlepšie košele v okolí. Od samého začiatku sa sústredil na vysokú kvalitu, dôraz na detaily a tak trochu aj na nekonvenčné riadenie svojej firmy – prvé obchody napríklad ponúkali ku každej zakúpenej košeli vypranie zdarma.

Všetko, čo kedy značka Ted Baker vyprodukovala, má Tedovo meno a jeho dedičstvo všité vo svojom textilnom srdci. Dokonca aj propagácia je verná Tedovmu pohľadu na svet – takže žiadne veľké reklamné kampane, ale osobný dialóg a osobný prístup. Ted Baker je jednou z mála veľkých značiek, ktoré sa preslávili bez gigantickej marketingovej masáže.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržateľnosť zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat, vďaka ktorým môže vo svojich produktoch využívať materiály, ako je napr. merino vlna.

Viac od tejto značky