Čierny tehotenský kabát s prešívanými detailmi Mama.licious New Giggi

-50%

119,95 €59,95 €Dnes doprava zdarma

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislavauž dnes
Žilina za 3 dni
Košice za 3 dni
Banská Bystrica za 3 dni
Nitra za 3 dni
Trenčín za 3 dni
Prešov za 3 dni
Poprad za 3 dni

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 4 dni
Vypredané

Máte vželaniach

Už vám to (snáď) nikto nevyfúkne!

Čoskoro bude opäť na sklade. Vložte svoj e-mail a buďte prvý, kto sa o tom dozvie.

Váš e-mail

  • Doprava zdarma
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

O produkte

Veľkosti zodpovedajú klasickému európskemu číslovaniu.

V tomto zimnom kabáte značky Mama.licious si v mrazivých dňoch z hanby kabát určite neušijete a navyše vám bude celý čas krásne teplo.

Tak prečo ho neskúsiť?

Typ: 
zimný kabát s prešívanými detailmi v spodnej časti, vyšším golierom a odnímateľným opaskom na zaväzovanie v páse
Farba: čierna
Zapínanie: dva rady zipsov, opasok na zaväzovanie
Vrecká: dve predné
Materiál: 92 % polyester, 7 % viskóza, 1 % elastan
Vlastnosti materiálu: hrejivý, mäkký, odolný
Pranie:
 30 °C
Vychytávka navyše: dva rady zipsov pre obdobie pred pôrodom a po pôrode

Rozmery pre veľ. M: 
dĺžka – 98 cm
šírka ramien – 45 cm
dĺžka rukávov – 62 cm



Kód produktu: 346641

O značke Mama.licious

Mama.licious je dánska značka tehotenskej módy, ktorá si zakladá na tom, že žena má mať možnosť obliekať sa krásne, či už má bruško alebo nie.

Kombinuje najnovšie trendy s tak veľmi potrebným pohodlím a príjemnými materiálmi, takže sa aj v tehotenstve môžete cítiť sebavedome a doslova ako v bavlnke.

Mama.licious patrí pod dánsku spoločnosť Bestseller, ktorá je odevnou veľmocou a má pod sebou ešte ďalšie značky ako Vero Moda alebo VILA.

Spoločnosť Bestseller vznikla v roku 1975 v Dánsku. Jej zakladateľ Troels Holch Povlsen nemal na začiatku svojej pracovnej kariéry s odevmi nič spoločné. Úspešne sa živil obchodom so starožitnosťami a práca ho veľmi bavila. Jedného dňa ho však požiadal jeho strýko, ktorý vlastnil obchod s oblečením a dostal sa do finančnej krízy, o pomoc. Troels mu pomohol so svedomitosťou sebe vlastnou, a tým začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením sa stal veľkoobchod a ďalej už všetko rástlo exponenciálnou rýchlosťou.

Všetko od tejto značky