Ako vrátim či reklamujem tovar?

Nepáči? Nesedí? Nevadí!
Vráťte nám to zadarmo a bez uvedenia dôvodu. Využite predplatenú samolepku „spätná zásielka“, ktorú nájdete v balíčku, alebo nám kúsky, ktoré nechcete, prineste na najbližšiu Výdajňu radosti.


Kam vrátiť

  • poštou na adresu:

ZOOT SK s.r.o.
Karadžičova 12
821 08 Bratislava

Kúsky, ktoré si skúšate na Výdajni a nesedia vám, nám tam rovno zadarmo necháte. Ak skúšate u seba doma, jednoducho nám prineste to, čo Vám nesedí, na svoju najobľúbenejšiu Výdajňu.


Ako vrátiť

Kúsky, ktoré vraciate, musia byť nenosené, v pôvodnom neponičenom obale a s visačkou. Inak už totiž nemôžu urobiť radosť nikomu ďalšiemu, a aby sme ich uviedli do pôvodného stavu, musíme niečo strhnúť z vrátenej čiastky.

Peniaze Vám vrátime do 10 dní po tom, čo nám balíček dorazí. Nevymieňame.

Možnosť vrátenia do 90 dní sa nevzťahuje na tovar zakúpený priamo na výdajní. Tento tovar nie je možné bezdôvodne vrátiť.

Ako reklamovať

Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko napravíme, keď:

  • nám najskôr dáte vedieť na +421 948 RADOSŤ (723 678) alebo objednavka@zoot.sk
  • reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie pošlite doporučene na adresu:

ZOOT SK s.r.o.
Karadžičova 12
821 08 Bratislava