Vrátenie a reklamácia
Vianočný darček nepadol do oka, vkusu alebo veľkosti? Pokoj, na rozmyslenie/vrátenie máte celých 60 dní, pričom 1.-14. deň od prevzatia tovaru vám vrátime peniaze na bankový účet, 15.-60. deň kredity na ďalší nákup na www.zoot.sk (1 kredit = 1 €).
Online vrátenie/reklamáciu sme teraz kvôli zmenám v systéme museli na chvíľu vypnúť, ale nebojte sa, ide len o dočasné „lezenie späť na stromy“. Medzitým prosím vyplňujte vytlačený papierový formulár ako za starých čias, ktorý nájdete na stiahnutie nižšie (nezabudnite ho pribaliť k vrátenému tovaru).
Kde môžete tovar vrátiť?
Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo)
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík, na ktorý nepíšete žiadnu adresu. Obsluha Zásielkovne vytlačí štítko s adresou nášho skladu, ktorý na balíček nalepí.
- Do balíčku prosím vložte vyplnený vratkový formulár.
- Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
- Na pobočke oznámite kód „94568716“.
- Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
Vrátenie poštou
- Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z našich Výdajní ani pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).
Inštrukcie na vrátenie
Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu
- Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zas do formy. Peniaze vám prídu na účet do 14 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.
Vrátenie 15. až 60. deň od nákupu
- Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ tomu tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte prosím na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14 dní, 60 dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov. Kredity za vrátený tovar vám pristanú v ZOOTovom profile, hneď ako balíček dorazí k nám do skladu.
- Spodnú bielizeň ani plavky bohužiaľ z hygienických dôvodov nemôžeme vziať späť.
Reklamácia
- Jejda, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť. Reklamované kúsky zabalíte ako balík spolu s kópiou daňového dokladu a reklamačným formulárom a prineste na ktorúkoľvek Zásielkovňu s podacím miestom (na pobočke oznámite kód 94568716) alebo pošlite doporučene na našu adresu.
- Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o spôsobe vybavenia Vás budeme informovať emailom. Zašlite nám tovar prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť reklamácia vybavená.
Čo by ste ešte mali vedieť?
Chcete to vymeniť?
- To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet nebo vám je nahrajeme do vášho profilu v kreditoch.
Nejaké nejasnosti? Napíšte nám na info@zoot.sk a spolu im prídeme na kĺb.
Adresa ZOOT
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA BIBLOO
ZOOT a Bibloo sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť vrátenia/reklamácie niečoho z Bibloo.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Bibloo.sk nám jednoducho vráťte spolu s vyplneným vratkovým formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí:
- na vrátenie tovaru máte 30 dní od prevzatia balíka
- tovar pošlite prosím nepoužitý, neznečistený a s visačkami v pôvodných a nepoškodených obaloch
- v prípade obuvi prosíme, aby ste nám ich vrátili v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici
Ako to vrátiť?
Zabalený produkt spolu s formulárom môžete zadarmo zaslať cez Packetu www.zasielkovna.sk/pobocky, kde oznámte kód: 98998501 alebo ho jednoducho zašlite na vlastné náklady na adresu:
Bibloo
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Vratkový a reklamačný formulár Bibloo
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pre vás na info@bibloo.sk alebo +421 220 924 000
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA URBANSTORE
ZOOT a Urbanstore sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť vrátenia/reklamácie niečoho z Urbanstore.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Urbanstore.sk nám jednoducho vráťte spolu s vyplneným vratkovým formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí:
- na vrátenie tovaru máte 14 dní od prevzatia balíka
- tovar pošlite prosím nepoužitý, neznečistený a s visačkami v pôvodných a nepoškodených obaloch
- v prípade obuvi prosíme, aby ste nám ich vrátili v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici
Ako to vrátiť?
Balíček spolu s vyplneným vratkovým formulárom jednoducho zašlite na adresu:
Urbanstore.cz
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pro vás na info@urbanstore.sk nebo +421 233 056 562
Vrátenie a reklamácia Differenta
ZOOT a Different sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť vrátenia/reklamácie niečoho z Differenta.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Differenta.sk nám jednoducho vráťte spolu s vyplneným vratkovým formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí:
- na vrátenie tovaru máte 14 dní od prevzatia balíka
- tovar pošlite prosím nepoužitý, neznečistený a s visačkami v pôvodných a nepoškodených obaloch
- v prípade obuvi prosíme, aby ste nám ich vrátili v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici
Ako to vrátiť?
Cez Zásielkovňu/Packetu (1,95 EUR)
Pre odoslanie cez Zásielkovňu/Packetu (Zoznam výdajných a podacích miest Zásielkovne) využite kód 94877590, ktorý oznámite obsluhe pobočky (nedá sa využiť cez aplikáciu Zásielkovne). Poplatok 1,95 EUR bude strhnutý zo sumy vrátenej na váš účet.
Poštou (na vlastné náklady)
Balíček spolu s vyplneným vratkovým formulárom jednoducho zašlite na adresu:
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pro vás na info@differenta.sk nebo +421 239 183 083