Béžové kožené poltopánky Ted Baker Naoi

Béžové kožené poltopánky Ted Baker Naoi

-70%

156,95 €47,05 €Doprava zdarma

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislava už zajtra
Žilina za 2 dni
Košice za 2 dni
Banská Bystrica za 2 dni
Nitra za 2 dni
Trenčín za 2 dni
Prešov za 2 dni
Ivanka pri Dunaji za 2 dni
Poprad za 2 dni

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 3 dni

Objednajte a zajtra to môžete mať na Výdajni radosti.

Máte vželaniach

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garancia doručenia do Vianoc & doprava zadarmo
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

Chcete inú farbu?

  • čierna

O produkte

Vysoká kvalita, dôraz na detaily a nekonvenčnosť.
To všetko definuje značku Ted Baker.

Inak tomu nie je ani pri tomto úžasnom kúsku.
Tieto kožené poltopánky majú semišovú pätu a dve pracky v zlatej farbe.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržanie zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat.

Materiál: 
vrchná časť -  pravá koža
vnútorná časť - pravá koža, textil
podrážka - syntetika


Kód produktu: 240772

O značke Ted Baker

Ted Baker je jednou z najrýchlejšie rastúcich lifestylových značiek vo Veľkej Británii so širokou ponukou kolekcií, ktorá zahŕňa pánsku a dámsku módu, doplnky, kozmetiku, parfémy a mnoho ďalšieho.

Ted Baker začínal v roku 1987 v Glasgowe ako špecialista na pánske košele a jeho obchod sa čoskoro stal miestom, kde sa dali zohnať tie najlepšie košele v okolí. Od samého začiatku sa sústredil na vysokú kvalitu, dôraz na detaily a tak trochu aj na nekonvenčné riadenie svojej firmy – prvé obchody napríklad ponúkali ku každej zakúpenej košeli vypranie zdarma.

Všetko, čo kedy značka Ted Baker vyprodukovala, má Tedovo meno a jeho dedičstvo všité vo svojom textilnom srdci. Dokonca aj propagácia je verná Tedovmu pohľadu na svet – takže žiadne veľké reklamné kampane, ale osobný dialóg a osobný prístup. Ted Baker je jednou z mála veľkých značiek, ktoré sa preslávili bez gigantickej marketingovej masáže.

Značka je členom ekologickej organizácie Green 500, dbá na udržateľnosť zdrojov a na etické podmienky svojich zamestnancov, ale aj zvierat, vďaka ktorým môže vo svojich produktoch využívať materiály, ako je napr. merino vlna.

Viac od tejto značky