Vrátenie a reklamácia
Vrátenie a reklamácia
Nepáči sa? Nesedí? Nevadí. Vráťte to zadarmo a bez udania dôvodu (každý dôvod nám ale pomôže zlepšiť sa do budúcna). Na rozmyslenie máte celých 60 dní, pričom 1.-14. deň od prevzatia tovaru vám vrátime peniaze na váš bankový účet, 15.-60. deň potom kredity na ďalší nákup na www.zoot.sk (1 kredit = 1 €).
Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zas do formy. Peniaze vám prídu na účet do 14 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.
Vrátenie 15. až 60. deň od nákupu
Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ tomu tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte prosím na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14 dní, 60 dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov. Kredity za vrátený tovar vám pristanú v ZOOTovom profile, hneď ako balíček dorazí k nám do skladu.
Spodnú bielizeň ani plavky bohužiaľ z hygienických dôvodov nemôžeme vziať späť, a preto je lepšie objednať si ich rovno do ZOOT.kabínky a tam sa na nich pozrieť
Vrátenie pomocou ZOOT.kabínky (zadarmo)
Nechcené kúsky nám prineste spolu s faktúrou do najbližší ZOOT.kabínky a o zvyšok sa postaráme my.
Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo)
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
- Do balíčku prosím vložte vyplnený vratkový formulár.
- Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
- Na pobočke oznámite kód „94568716“.
- Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
- Nič neplatíte.
- O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.
Vrátenie poštou
Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z našich Výdajní ani pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).
Na balíček napíšte túto adresu:
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Nemôžete dohľadať svoju objednávku v e-mailoch? Použite náš vratkový formulár.
Chcete to vymeniť?
To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet nebo vám je nahrajeme do vášho profilu v kreditoch.
Chcete to reklamovať?
Jejda, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a reklamačným formulárom prineste na ktorúkoľvek ZOOT.kabínku alebo pošlite doporučene na našu adresu.
Reklamáciu vybavíme do 30 dní, tovar nevymieňame, ale v prípade odstrániteľnej vady ho môžeme opraviť. Zašlite nám ho prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť vyreklamovaný.
Nejaké nejasnosti? Napíšte nám na info@zoot.sk a spolu im prídeme na kĺb.
Skvelé!
Objednávku sme našli, detaily sme vám poslali na uvedený email.
Niečo sa pokazilo
Nepodarilo sa nám nájsť objednávku, určite ste zadali ID objednávky aj email správne?
Adresa ZOOT
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Vrátenie a reklamácia Differenta
ZOOT a Different sú odteraz jedno, čo pre vás znamená samé dobré veci. A pokiaľ sa náhodou vyskytnú aj tie menej dobré – napríklad ako nutnosť vrátenia/reklamácie niečoho z Differenta.sk – ani tých sa nemusíte báť. Objednávky vytvorené na Differenta.sk nám jednoducho vráťte spolu s vyplneným vratkovým formulárom za podmienok, na ktoré ste boli zvyknutí:
- na vrátenie tovaru máte 14 dní od prevzatia balíka
- tovar pošlite prosím nepoužitý, neznečistený a s visačkami v pôvodných a nepoškodených obaloch
- v prípade obuvi prosíme, aby ste nám ich vrátili v nepoškodenej a nepolepenej originálnej krabici
Ako to vrátiť?
Cez Zásielkovňu/Packetu (1,95 EUR)
Pre odoslanie cez Zásielkovňu/Packetu (Zoznam výdajných a podacích miest Zásielkovne) využite kód 94877590, ktorý oznámite obsluhe pobočky (nedá sa využiť cez aplikáciu Zásielkovne). Poplatok 1,95 EUR bude strhnutý zo sumy vrátenej na váš účet.
Poštou (na vlastné náklady)
Balíček spolu s vyplneným vratkovým formulárom jednoducho zašlite na adresu:
ZOOT a.s.
U Sanitasu 2246
251 01, Říčany u Prahy
Česká republika
Potrebujete pomôcť, poradiť, porozprávať sa…?
Jsme tu pro vás na info@differenta.sk nebo +421 239 183 083