Vrátenie a reklamácia

Vrátenie a reklamácia

Nepáči sa? Nesedí? Nevadí. Vráťte to zadarmo a bez udania dôvodu (každý dôvod nám ale pomôže zlepšiť sa do budúcna). Na rozmyslenie máte celých 60 dní, pričom 1.-14. deň od prevzatia tovaru vám vrátime peniaze na váš bankový účet, 15.-60. deň potom kredity na ďalší nákup na www.zoot.sk (1 kredit = 1 €).

Na vrátenie tovaru zakúpeného od 21.10. do 24.12. máte čas do konca januára 2021.
Za tovar vystavený na Výdajniach vraciame iba kredity.

Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu

Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zas do formy. Peniaze vám prídu na účet do 10 pracovných dní po tom, čo balíček dorazí k nám do skladu.

Vrátenie 15. až 60. deň od nákupu

Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ tomu tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte prosím na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14 dní, 60 dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov. Kredity za vrátený tovar vám pristanú v ZOOTovom profile, hneď ako balíček dorazí k nám do skladu.

Spodnú bielizeň ani plavky bohužiaľ z hygienických dôvodov nemôžeme vziať späť, a preto je lepšie objednať si ich rovno na Výdajňu a tam sa na nich pozrieť

Vrátenie pomocou Výdajne (zadarmo)

Nechcené kúsky nám prineste spolu s faktúrou na najbližšiu Výdajňu radosti a o zvyšok sa postaráme my.

Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo)

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
  • Do balíčku prosím vložte vyplnený vratkový formulár.
  • Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
  • Na pobočke oznámite kód „94568716“.
  • Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
  • Nič neplatíte.
  • O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.

Vrátenie poštou

Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z našich Výdajní ani pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).

Nemôžete dohľadať svoju objednávku v e-mailoch? Použite náš vratkový formulár.

Vratkový formulár

Chcete to vymeniť?

To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet nebo vám je nahrajeme do vášho profilu v kreditoch.

Chcete to reklamovať?

Jejda, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a reklamačným formulárom prineste na ktorúkoľvek Výdajňu alebo pošlite doporučene na našu adresu.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, tovar nevymieňame, ale v prípade odstrániteľnej vady ho môžeme opraviť. Zašlite nám ho prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť vyreklamovaný.

Nejaké nejasnosti? Napíšte nám na info@zoot.sk a spolu im prídeme na kĺb.

Reklamačný formulár

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Karadžičova 12
821 08, Bratislava