Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Nepáči sa? Nesedí? Nevadí! Vráťte nám to zadarmo, bez udania dôvodu (aj keď nám každý dôvod pomôže v napredovaní). Na rozmyslenie máte celých 30 dní.

Vrátenie 1. až 14. deň od nákupu

Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom obale, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ich mohli dostať zase do správnej kondície.

Vrátenie 15. až 30. deň od nákupu

Vrátené kúsky musia byť nepoužité, v pôvodnom obale, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. Ak to tak nie je, už ich nemôžeme prijať. Majte, prosím, na pamäti, že podľa zákona máte na vrátenie 14-dňovú lehotu a 30-dňová lehota je "niečo navyše" pre ZOOTerov.

Spodnú bielizeň ani plavky bohužiaľ z hygienických dôvodov nemôžeme vziať späť, takže je lepšie omrknúť ich osobne, priamo na Výdajni radosti.

Peniaze vám vrátime na účet do 10 pracovných dní od momentu, kedy k nám balíček dorazí.

Vrátenie pomocou Výdajne (zadarmo)

Nechcené kúsky nám prineste spolu s faktúrou na najbližšiu Výdajňu radosti a o zvyšok sa postaráme my.

Vrátenie pomocou Zásielkovne (zadarmo)

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
  • Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky.
  • Na pobočke oznámite kód „94568716“.
  • Odovzdáte balíček a obdržíte potvrdenie o jeho prijatí.
  • Nič neplatíte.
  • O pár dní vám bude doručený e-mail, že balíček v poriadku dorazil do nášho skladu.

Vrátenie poštou

Ak vám nevyhovuje poloha žiadnej z našich Výdajní ani pobočiek Zásielkovne, balíček nám môžete poslať priamo do nášho skladu (na vlastné náklady).

Nemôžete dohľadať svoju objednávku v e-mailoch? Použite náš vratkový formulár.

Vratkový formulár

Chcete to vymeniť?

To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet.

Chcete to reklamovať?

Ups, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť - ozvite sa nám na +421 948 723 678 alebo info@zoot.sk a spolu to vyriešime. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie prineste na ktorúkoľvek našu Výdajňu, alebo pošlite doporučene na našu adresu.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, tovar nevymieňame, ale v prípade odstrániteľnej vady opravíme. Pošlite nám ho prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť vyreklamovaný. Aby sme vám mohli vrátiť peniaze, budeme potrebovať ešte číslo vášho účtu - uveďte ho prosím na pôvodnú faktúru, alebo nám dajte vedieť na +421 948 723 678 / info@zoot.sk.

Reklamačný formulár

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Karadžičova 12
821 08, Bratislava