Čierna koženková bunda VERO MODA Irina

Čierna koženková bunda VERO MODA Irina

41,95 €Doprava zdarma

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislava za 2 dni
Žilina za 2 dni
Košice za 2 dni
Banská Bystrica za 2 dni
Nitra za 2 dni
Trenčín za 2 dni
Prešov za 2 dni
Ivanka pri Dunaji za 2 dni
Poprad za 2 dni

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 4 dni
Je na ceste - postrážiť ho

Máte vželaniach

Už vám to (snáď) nikto nevyfúkne!

Ak sa vypredaný kúsok do 14 dní vráti, dáme vám hneď vedieť cez e-mail. Vložte ho a držte (si) palce!

Váš e-mail

  • Garancia doručenia do Vianoc & doprava zadarmo
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

O produkte

Ani teplo, ani zima. Na takéto počasie sa bude táto koženková bunda VERO MODA Irina skvele hodiť.

Zapínanie pri krku a motorkársky strih bunde pristane.

Rovnako tak čierna farba a falošné vrecko na hrudi.

Bunda má po oboch stranách dve malé vrecká s vnútorným gombíkovým zapínaním.

Zipsy boli nápadito doplnené o koženkove putka.

Mierne "nastrihnuté" rukávy na gombíky je možné vyhrnúť a skrátiť tak ich dĺžku.

VERO MODA to skrátka vždy vedela a vie. Drží krok so súčasnými trendmi, myslí na jednoduchú kombinovateľnost s ďalšími kúskami a nezabúda ani na pohodlie a kvalitu.

Pranie: 30 °C

Materiál:
bunda - 50 % viskóza, 50 % syntetika
podšívka - 100 % polyester

Rozmery pre veľkosť M: 
dĺžka - 54 cm
dĺžka rukávov - 61 cm
ramená - 43 cm


Kód produktu: 86952

O značke VERO MODA

VERO MODA je dánska značka módy pre ženy, ktorá ide ruka v ruke s najnovšímitrendmi, vďaka štýlovej jednoduchosti sa dobrekombinuje
a pritom stále zostávasvojská.

Patrí pod dánsku spoločnosť Bestseller, ktorá je odevnou veľmocou a má pod sebou ešte ďalšie značky, ako je ONLY alebo VILA.

Spoločnosť Bestseller vznikla roku 1975 v Dánsku. Jej zakladateľ Troels Holch Povlsen nemal spočiatku svojej pracovnej kariéry s odevmi nič spoločné. Úspešne sa živil obchodom so starožitnosťami a práca ho veľa bavila. Jedného dňa ho však požiadal jeho strýko, ktorý vlastnil obchod s oblečením a dostal sa do finančnej krízy, o pomoc. Troels mu pomohol sa svedomitosťou sebe vlastnou a tým začala jeho nová éra.
Z malého obchodu s oblečením sa stal veľkoobchod a ďalej už všetko rástlo exponenciálny radom.

Viac od tejto značky