Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Nepáči sa? Nesedí? Nevadí! Vráťte nám to zdarma a bez udania dôvodu (každý dôvod nám pomôže zlepšiť sa do budúcna). Na rozmyslenie máte celých 90 dní. Nechcené kúsky prineste aj s faktúrou na najbližšiu Výdajňu radosti. Ak sme vám balíček doručovali domov, môžete využiť aj priložené predplatené samolepky "spätná zásielka" a poslať nám to zdarma poštou na našu adresu.

Vrátené kúsky musia byť v dokonalom stave, aby ešte mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ bude ich kondička zlá, budeme vám musieť niečo strhnúť z vrátenej čiastky, aby sme ich zas mohli dostať do formy. Spodné prádlo ani plavky z hygienických dôvodov bohužiaľ nemôžeme vrátiť späť, takže je lepšie mrknúť na ne priamo osobne na Výdajni radosti.

Peniaze vám vrátime na účet alebo poštovou poukážkou do 10 dní, odkedy nám balíček dorazí.

Adresa ZOOT

ZOOT a.s.
Karadžičova 12
811 09, Bratislava

Chcete to vymeniť?

To bohužiaľ nedokážeme. Ale môžete si vytvoriť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet.

Chcete to reklamovať?

Ajaj, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť - ozvite sa nám na +421 948 723 678 a spolu to vyriešime. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie prineste na ktorúkoľvek Výdajňu alebo pošlite doporučene na našu adresu.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní a o jej priebehu aj výsledku vás budeme informovať. Aby sme vám mohli vrátiť peniaaze, budeme potrebovať ešte číslo vášho účtu - uveďte ho prosím na pôvodnú faktúru alebo nám dajte vedieť na +421 948 723 678