Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Nepáči sa? Nesedí? Nevadí! Vráťte nám to zadarmo, bez udania dôvodu (aj keď nám každý dôvod pomôže v napredovaní). Na rozmyslenie máte celých 90 dní. Nechcené kúsky prineste aj s faktúrou na najbližšiu Výdajňu radosti. Ak sme vám balíček doručovali domov, môžete využiť priložené predplatené samolepky "spätná zásielka" a poslať nám to zadarmo poštou na našu adresu.

Vrátené kúsky musia byť v dokonalom stave, aby ešte mohli urobiť radosť niekomu inému. Pokiaľ bude ich kondička trochu zaostávať, budeme musieť niečo strhnúť z vrátenej sumy, aby sme ich mohli dostať opäť do formy. Spodnú bielizeň ani plavky bohužiaľ z hygienických dôvodov nemôžeme vziať späť, takže je lepšie omrknúť ich osobne, priamo na Výdajni.

Peniaze vám vrátime na účet alebo poštovou poukážkou do 10 dní od momentu, kedy k nám balíček dorazí.

Adresa ZOOT

Zoot a.s.

Karadžičova 12

821 08, Bratislava

Chcete to vymeniť?

To bohužiaľ nedokážeme. Môžete si však urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze na účet.

Chcete to reklamovať?

Ups, niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť - ozvite sa nám na +421 948 723 678 alebo info@zoot.sk a spolu to vyriešime. Reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a dôvodom reklamácie prineste na ktorúkoľvek našu Výdajňu, alebo pošlite doporučene na našu adresu.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, tovar nevymieňame, ale v prípade odstrániteľnej vady opravíme. Pošlite nám ho prosím čistý a vypratý, inak nemusí byť vyreklamovaný. Aby sme vám mohli vrátiť peniaze, budeme potrebovať ešte číslo vášho účtu - uveďte ho prosím na pôvodnú faktúru, alebo nám dajte vedieť na +421 948 723 678 / info@zoot.sk.