Čierna dlhšia tunika s kvetinovým vzorom JUNAROSE Nathalie

Čierna dlhšia tunika s kvetinovým vzorom JUNAROSE Nathalie

-20%

50,95 €40,76 €Doprava zdarma

Doručenie na Výdajňu radosti

Bratislava už zajtra
Žilina už zajtra
Košice už zajtra
Banská Bystrica už zajtra
Nitra už zajtra
Trenčín už zajtra
Prešov už zajtra
Ivanka pri Dunaji už zajtra
Poprad už zajtra

Doručenie domov

Zásielková služba GLS za 5 dni
Nedá sa objednať

Máte vželaniach

waitlist.form.title.grading.

waitlist.form.description.grading.

Váš e-mail

  • Garancia doručenia do Vianoc & doprava zadarmo
  • Vrátenie zdarma do 90 dní
  • Na Výdajni platíte iba za to, čo vám sadne

O produkte

Dánska značka JUNAROSE šije kvalitné kúsky na ženy kyprých tvarov.S pomocou trendov podtrhnú plnú ženskú siluetu a hádžu za hlavu večnú dámsku dilemu sedí-nesedí, proste si ich užívajú!

Vykvitnite v šik štýle! 

Ľahká, vzdušná tunika v predĺženej dĺžke elegantne a trendy doplní váš šatník. Môžete kombinovať s legínami alebo úzkymi nohavicami, neokuká sa vám a pri módnej kontrole prejdete s diplomom. 

Rozmery pre veľ. 42: 
dĺžka prednej časti – 83 cm
dĺžka zadnej časti - 92 cm
šírka – 57 cm

Materiál: 100 % polyester

Odporúčame prať na 30 °C


Kód produktu: 51785

O značke JUNAROSE

JUNAROSE je dánska značka módy pre ženy kyprých tvarov, ktoré sa vedia a chcú skvele obliekať. Je to vlastne taká "Vero Moda" veľkostí 42-54.

Strihy lichotiace plnej ženskej siluete, vyčarované z najnovších módnych trendov. A bez kompromisov medzi kvalitou, vzhľadom a tým, či vám to "sadne". To je JUNAROSE.

Značka patrí pod dánsku spoločnosť Bestseller, ktorá je veľkou odevnou veľmocou a má pod sebou rad ďalších úspešných značiek, ako napr. už spomínaná Vero Moda, ONLY alebo VILA.

Spoločnosť Bestseller vznikla v roku 1975 v Dánsku. Jej zakladateľ Troels Holch Povlsen nemal na začiatku svojej pracovnej kariéry s odevmi nič spoločné. Úspešne sa živil obchodom so starožitnosťami a práca ho veľmi bavila. Jedného dňa ho však požiadal jeho strýko, ktorý vlastnil obchod s oblečením a dostal sa do finančnej krízy, o pomoc. Troels mu pomohol so svedomitosťou sebe vlastnou, a tým začala jeho nová éra. Z malého obchodu s oblečením sa stal veľkoobchod a ďalej už všetko rástlo exponenciálnou rýchlosťou.

Viac od tejto značky